Ons idee

We waren begonnen met brainstormen en kwamen uit op de beslissing dat wij een digitaal spel wilden gaan maken, waarbij je met elk level een nieuwe verkeersregel zou leren en bij de laatste levels die samen zou moeten toepassen met verschillende situaties.

We hadden dus ons idee vrijwel helemaal uitgedacht, maar we realiseerden ons dat met de tijd die we nog over hadden, wij dit idee niet meer zouden kunnen uitwerken. We bedachten dus een ander idee: een kwartet. Een kwartet was simpel genoeg om in de tijd die we hadden te kunnen maken, en waarschijnlijk zou een groot deel van de kinderen voor wie wij het maakten de regels al weten.

Wij hebben dus uiteindelijk een kwartet gemaakt en hebben dit aan de school laten zien.

Maak jouw eigen website met JouwWeb